понедељак, 3. фебруар 2014.

Dobrodošli u "Svaštaj sam!"



Svaštavi Maštavi


Pošto su ovo prve rečenice svaštavog bloga, želim podeliti sa vama zašto je baš takav! 

Zašto Svaštav? 

Kada pregledam sve one sajtove, blogove, stranice gde nailazim na pregršt nekih ideja sa glavnom temom "Kako nešto uraditi sam " (ili u timu naravno ;) uvek mi izgledaju kao jedna velika bašta svačega! Predivnih i skroooz inovativnih rešenja gde sa tako malo stvari, predmeta, materijala možemo oživeti ideju i takvu je pokloniti ili njome ukrasiti neki svoj kutak! 

Uvek sam želela da sve to svašta imam na jednom mestu!  (a da to nije neki folder na mom desktopu kojih uvek ima bezbroj iz ne znam kog razloga ;)

I tako sam rešila da to mesto osvane kao ovaj blog koji može biti koristan ne samo meni! 
Kao blog koji će motivisati , pozivati na ostvarenja i bar malo čačnuti misao

Da ništa nije nemoguće! ;)


Eto...Svaštajmo!

Ko zna gde nas sve to može odvesti! 




Нема коментара:

Постави коментар